seo masters portfolio

درباره SEO Masters بیشتر بدانید.

تیم بهینه سازی وب سایت SEO Masters فعالیت تحقیقاتی و خدمات سئو حرفه ای و تخصصی - Search Engine Optimization خود را از سال 2005 و فعالیت اجرایی و  خدمات SEO وب سایت را از سال 2007 در ایران آغاز نمود .

آشنایی با SEO MASTERS

سئو سایت خود را فقط به فعالان سئو در ایران بسپارید

امروزه شرکت های زیادی در ایران از شهرهای مختلف ایران مثل شیراز ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، کرج و تهران با ما برای راه اندازی کسب و کار تماس میگیرین که آقا :

ما سایتمون رو دادیم به یک شرکت بهینه ساز و برای ما بهینه سازی کردند همه چی خوب و رویایی بود تا این که صبح از خواب بیدار شدم و داشتم نتایج کلمات کلیدی رو در گوگل میدیدم تعجب کرد و دیدم رتبه یک و دو که هیچ توی صفحه یک گوگل نیستم و در واقع کلمات کلیدی ما غیب شده.

مشاوره سئو | بهبود بازدید وب سایت

 

رفتم صفحه 2 -3 – 4 و همین این صدای دردناک دکمه های موس بود که بر روی صفحات انتهایی گوگل میخورد و من به مرز سکته داشتم نزدیک و نزدیکتر میشدم . بله درسته سایت من مورد جریمه گوگل واقع شده و حال شما را به عزیزانتان قسم کمکم کنید تا چند سال بیشتری زنده بمانم.
بله درست است یک مشاوره اشتباه میتواند شما را در حد مرگ به مرز ضرر و سقوط بیزینس نزدیک نماید.

فعالان سئو در کشوریک مشاوره سئو درست و حسابی را از کجا پیدا کنیم ؟

چاره کار رو برای یکی از بیزینس های مشابه مثال میزنیم و در یک روز سرد پاییزی بود که صدای تلفن شرکت  ما به صدا درآمد و شرکتی که با ما تماس گرفت . به ما اطلاع داد که رتبه های الکسا و ورودی های گوگل من خوب بود ولی به یک باره نتایج و رتبه الکسای خود را از دست دادم.
بعد از تحلیل و بررسی های بسیار در خصوص رفتار ادمین ها در وب سایت متوجه شدیم که این صاحب بیزینس اقدام به خرید بک لینک برای بیزینس خود کرده اند هر چند که در یکی از گروه های تلگرامی موسوم به متخصصی سئو مردم را به خرید بک لینک برای وب سایت ها سوق میدهد و میگویند که خرید بک لینک بهترین راه برای رسیدن به نتایج برتر در گوگل است ولی نمی دانند که گوگل به سابقه آن لینک و محتوای موجود در آن وب سایت بسیار اهمیت میدهد.


با صحبت که با بزرگان سئو در ایران داشتیم در خصوص راه کاری برای داشتن فضای امن تر در دنیای SEO ایران این عزیزان نیز در خصوص بک لینک و آلوه شدن بیزینس ها به این باتلاق لینک ها و اعتیاد به تمدید شارژهای ماهیانه خود هم نظر و هم عقیده بودند.
جلسه ای که در یکی از کافی شاپ های تهران در این خصوص با بزرگان SEO ایران انجام شد تصمیم بر شکل گیری صنفی به نام SEO گرفته شد . فعالان سئو ایران در مورد بحث های متعددی همچون SEO مقابله با هزینه 100 هزار تومان ،سئو ارزان قیمت ، بهینه سازی یک یا چند بخشی بودن بهینه سازی وب سایت و دیگر دغدغه های این بیزنس در ایران صحبت شد.
در این جلسه بزرگانی همچون آقای سمیعی مدیر وب سایت mrsz و وب سایت پارسیان تبلیغ ، محمد دانیالی از جوانان فعال در زمینه سئو وب سایت iranseosite رضا شیرازی مفرد مدیر مجموعه وب 24 و مهدی رودکی مدیر ایران سئو ، مصطفی علیزاده از فعالان SEO کشور ، حسین طالبی حقه مدیر وب سایت SEO MASTERS و مستر سئو ایران ، وحید افشاری متخصص woorank در ایران آقای ایمانی مدیر وب سایت سئو برتر و علی عطا زاده مدیر سایت فست سئو که وی نیز از فعالان SEO در ایران میباشد.

چگونه به بهینه سازی یک بیزینس کمک نماییم؟ چگونه ورودی گوگل رو افزایش دهیم ؟

امروز سئو مسترز یکی از مشتریان خود را که دچار این نوسانات شدید شده بود و نتایج خود را در گوگل از دست داده بود را برای شما مثال میزند .
این بیزینس با خرید بک لینک در بیش از 20 سایت و نگرفتن مشاوره سئو از متخصصین و یا نداشتن مشاور سئو در بیزینس خود دچار این منجلاب شد و الکسا و بازدید و ورودی گوگل خود را از دست داد .
این بیزینس با شرکت سئو مسترز تماس گرفت و پس از یک ماه دوره مشاوره سئو تیم سئو مسترز توانست به نتایج مد نظر خود در کلمات کلیدی برگردد . به قولی سئو مسترز داروی درد مورد نظر اون وب سایت را میدانست چون مریض های بسیاری برای معالجه نزد ما می آیند که تیم سئو مسترز با کارشناسی سئو خود در خصوص تحلیل کلمه کلیدی و وب سایت ها و آنالیزسئو وب سایت با نرم افزارهای تخصصی این بیزینس را نجات داده و اکنون مسیر بقا و زندگی را برای این وب سایت فراهم نموده است .

مشاوره سئو | بهبود بازدید وب سایت

 

سئو مسترز و فعالان سئو به شما نیز پیشنهاد مینمایند که :


حتما قبل از هر حرکتی که شما را سریع به موفقیت میرساند از مشاورهای این عزیزان کارشناس سئو برای سایت خود بهره ببرید زیرا موفقیت فقط با این شرکت ها و عزیزان ممکن است. بهینه سازی سایت های خود را فقط به کارشناسانی بسپارید که در شبکه های اجتماعی و یا در موتورهای جستجو گر صاحب نام و صاحب تجربه هستند.
سئو دوست و یاور شما خواهد بود هر چند که برخی از شرکت های بلک سئو چهره و وجهه سئو را در ایران خراب کرده اند.
با بهترین شرکت سئو در ارتباط باشید.
جهت نگهداری وب سایت خود در نتایج صفحه نخست گوگل نیاز مند پرداخت هزینه ( نه برای خرید بک لینک برای حفظ روند فعالیتی وب سایت ) خواهید بود.
بار کج هیچ وقت به مقصد نمیرسد این در سئو ثابت شده است . اخبار و توصیه های فعالان SEO را در ایران دنبال کنید و برای کسب رتبه برتر در گوگل و موفقیت خود ارزش قائل شوید.در دوره های آموزشی این عزیزان در این زمینه حساس SEO ثبت نام نمایید و از دانش آنها در ارتقا وب سایت استفاده کنید. این مقاله در خصوص جلسه حضوری اولیه که در تهران برگزار شده نشر پیدا کرده است که هدفی اصلی در خصوص معرفی بهترین های ایران داشته باشد. توصیه دیگر ما این است که در اینستاگرام را فالو داشته باشید و نمونه کارهای انجام شده این متخصصین را دنبال نمایید.

 

 

seo specialist

نیاز به کارشناس سئو و بهینه سازی وب سایت دارید ؟ نیاز به مشاوره سئو سایت دارید ؟

درخواست خود را در تماس با ما ثبت نمایید.

خدمات مشاوره سئو را با سئو مسترز تجربه نمایید

 

مشاهده تعرفه های بهبود سایت در گوگل

همین امروز پکیج بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و تجارت آنلاین خود را شروع کنید

شماره تماس

021-28427437

ایمیل SEO Masters

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره موبایل

09374660060