seo masters portfolio

درباره SEO Masters بیشتر بدانید.

تیم بهینه سازی وب سایت SEO Masters فعالیت تحقیقاتی و خدمات سئو حرفه ای و تخصصی - Search Engine Optimization خود را از سال 2005 و فعالیت اجرایی و  خدمات SEO وب سایت را از سال 2007 در ایران آغاز نمود .

آشنایی با SEO MASTERS

تولید محتوای اصولی برای وب سایت

بررسی و اصلاح کلیه ایرادات ساختاری وب سایت از دید موتورهای جستو جو گر

لینک بیلدینگ

اصول لینک سازی برای وب سایت و افزایش ورودی و افزایش ارزش دامنه برای وب سایت

تبلیغات کلیکی گوگل

اجرای تبلیغات کلیکی گوگل در جهت افزایش میزان CTR وب سایت با توجه به بازدید کاربران

مشاوره SEO

مشاوره و مانیتورینگ وب سایت شما از دید ساختاری و رفتاری به طور کامل به صورت ماهیانه

مانیتورینگ وب سایت

کنترل کیفی SEO با توجه به ابزار های گوگل و ابزار های حرفه ای و پولی

بوکمارکتینگ و سوشیال نتورک

استفاده از ابزارهای شبکه های اجتماعی در جهت بهبود وضعیت فروش و بازدید وب سات

خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت ( seo ) چیست ؟ | مرکز سئو ایران

خدمات مرکز سئو مسترز SEO ایران و بهینه سازی وب سایت تخصصی چیست ؟

 

 

آیا میدانید تیم سئو مسترز متشکل از محققین و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد در حوزه موتورهای جست و جو گر و شبکه های اجتماعی از شش استان ایران بوده و جزو معدود مرکز سئو و بازاریابی های نوین در ایران است ؟

 

خدمات مرکز سئو مسترز SEO ایران و بهینه سازی وب سایت تخصصی چیست ؟

[/block]

 

همه ما روزانه نصفی از روز خود را با گوشی های همراه و موتورهای جست و جو گر سپری میکنیم. مردم دنیا در کشورهای اروپایی و آمریکایی با موتور جستجو گر بینگ BING بیشتر سر و کار دارند ولی با روی کار آمدن گوشی های اندرویدی در ایران استفاده از موتور جست و جو گر گوگل GOOGLE به بیش از پیش شد؛ به طوری که امروزه از کوچکترین عضو خانواده تا افراد سالمند برای جواب سوال های خود ، برای پیدا کردن مکانی در نزدیکی خود ، برای کارهای خدماتی منزل خود و یا هر کاری دیگری اولین کاری که انجام میدهند آن واژه و یا "کلمه کلیدی KEYWORD" را گوگل میکنند.

 گنجینه ای از پروژه هایی که در حال کار با آن هستیم

علم سئو SEO چیست ؟

نمایش یک وب سایت در صفحه اول گوگل اتفاقی نیست، و این امر و نمایش داده شدن وب سایت ها در نتایج برتر گوگل و صفحه نخست GOOGLE حاصل تلاش گروهی از افراد و متخصصین گوگل است. به مجموعه فعالیتی که باعث میشود که یک وب در یکسری کلمات کلیدی در صفحه نخست گوگل نمایش داده شود بهینه سازی وب و در اصل سئو SEO – SEARCH ENGINE OPTIMIZATION میگویند. این نوع کسب و کار مثل هر کسب و کاری در ایران نوپا است و عمر آن به 15 سال بیشتر نمی رسد هر چند افرادی خود را به عنوان پدران سئو در ایران معرفی می نمایند ولی در واقع علم سئو SEO وب سایت بر گرفته شده از سالها تلاش و الگوریتم شناسی افراد در حوزه تجارت الکترونیک است.

تعریف سئو و بهینه‌سازی موتور جستجو - ویکی‌پدیا

بهینه‌سازی موتور جستجو ؛ (به انگلیسی: Search Engine Optimization)، به‌اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)، یک‌روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است. معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.

سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه. «سئو» یک سایت شامل فاکتورهای زیادی می‌شود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می‌شود.

از دید بازاریابی اینترنتی، «سئو» به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو می‌کنند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ‌شده و اینکه کدام‌یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان موردتوجه قرار می‌گیرد را موردبررسی قرار می‌دهد.

بهینه‌سازی وب‌سایت شامل توسعه و ویرایش مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال و برنامه‌نویسی و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیت‌های نمایه‌سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده یا لینک‌های ورودی، و دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است.

در نتیجه در خلاصه‌ترین تعریف «سئو» را می‌توان به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو دانست.

از اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی که نخستین موتورهای جستجو اقدام به فهرست کردن وب نخستین کردند، مدیران وب‌سایت‌ها و تولیدکنندگان محتوا، شروع به بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای موتورهای جستجو نمودند.

در ابتدا تمام‌کارهایی که مدیران وب‌سایت‌ها باید انجام می‌دادند، ارسال آدرس صفحه به موتورهای مختلفی که یک «عنکبوت» جهت «خزش» آن صفحه می‌فرستادند، استخراج لینک‌های صفحه به سایر صفحات از درون صفحه، و بازگرداندن اطلاعات یافت شده در صفحه جهت ایندکس شدن بود.

search engine list

سئو یا بهینه سازی وب سایت چیست ؟ اگر واژه سئو را در سایت ویکی پدیا یا گوگل سرچ نماییم به تعریف زیر میرسیم :

سئو مخفف واژه انگلیسی Search Engine Opimization است که ترجمه آن به فارسی در ایران به معنای تکنیک بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست وجو گر تعریف می گردد.
این تکنیک در اصل استفاده از روش های کلیدی ، استراتژی های حیاتی در خصوص ارتقا یک وب سایت به صفحه نخست گوگل و نمایش عبارات در نتایج می شود که به SERP یا Search Engine Result Page تعریف می شود.

 

تعریف کوتاه سئو وب سایت چیست ؟

 

به مجموعه اقداماتی که توسط کارشناس و یا مشاورین سئو به طور مستقیم یا غیر مستقیم که بر روی سایت صورت گرفته تا وب سایت افزایش بازدید و افزایش ورودی از موتورهای جستجوگری همچون گوگل Google - بینگ Bing - یاهو Yahoo - یاندکس Yandex - بایدو Baidu را داشته باشد و در سری کلمات کلیدی مشخص در نتایج برتر صفحه اول این موتوهای سرچ قرار گیرد را سئو یا بهینه سازی وب سایت می گویند.

 

تاریخچه ای کوتاه از سئو در ایران

 

گوگل به عنوان یکی از پرمخاطب ترین موتورهای سرچ در ایران فعالیت خود را در سال 1998 شروع نمود. سئو سازی در آن سال ها همانند سال های جاری پر رقابت و سخت نبوده است است به طوری که کلیه سایت های موجود در دنیا تعداد کمی بوده اند و به همین علت رفتار خزنده های موتورهای جستجو گر همانند گوگل با این سایت ها بسیار ساده بوده و پیچیدگی های کنونی را نداشته است.
با افزایش تعداد وب سایت ها در کل دنیا انتخاب موضوعات و نمایش نتایج برای موتورهای جستجوگر کمی سخت تر شد، به طوری که در همان سالها امکان نمایش اشتباه نتایج در صفحات اول این موتور جست جو گر وجود داشت. به همین علت موسسین این شرکت با راه اندازی و تعریف الگوریتم های اساسی برای موتور جستجوگر گوگل اقدام به دسته بندی و به عبارتی تمیز نمودن وب سایت ها از سایت های غیر مرتبط نمودند.

 الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل چیست ؟


به مجموعه قوانینی که موتور جستجو گر برای وب سایت ها در نظر می گیرد تا وب سایت ها با رعایت آن به نتایج برتر گوگل برسند تعریفی درست به عنوان الگوریتم های گوگل است. این الگوریتم ها که بیشتر رفتار انها از رفتار حیوانات در جنگل گرفته شده است می توانند با هماهنگ سازی کاربران ، وب سایت و خزنده های موتور های جستجوگر نتایج مرتبط را به کاربران نمایش دهند.
حال این الگوریتم ها با توجه به پیشرفت های بشری در کل دنیا به طور مستمر بروزرسانی می گرند. تیم های سئو و متخصصین این حوزه با شناسایی دقیق این الگوریتم ها که هر چند وقت یکبار توسط کارشناسان خبره گوگل شناسایی می گردد می توانند با رعایت فاکتورهای مد نظر این موتورهای جستجوگر اقدام به بهینه سازی وب سایت در نتایج برتر گوگل نمایند یا به عبارتی سایت را برای صفحه نخست گوگل سئو سازی کنند.
این امر یعنی شناسایی الگوریتم ها و رعایت فاکتورهای مد نظر موتورهای جستجوگر باعث می شود که عبارت مد نظر در وب سایت ها به صفحه نخست آمده و با شناسایی رفتار کاربران به درستی باعث جذب مخاطبین و همچنین فروش بیشتر از بستر وب گردد.

 

یک سئو اصولی چه ویژگی هایی دارد؟

 

سئو به طور اصولی می تواند ماهیت های مختلفی داشته باشد ، اعم این موضوع این است که وب سایت ما در چه موضوعی در حال فعالیت است، به طور مثال : سایت ما یک سایت فروشگاهی است ؟ پس ما نیاز داریم که محصولات خود را برای مخاطبین و موتوهای جست وجو گر بهینه سازی نماییم. و یا این که سایت ما یک سایت خدماتی به صورت بومی است ؟ در این حالت ما می بایست سایت خود را در خصوص خدماتی که ارائه می دهیم بهینه سازی کنیم.
هر چقدر که ما به تکنیک ها ، ابزارهای سئو و همچنینی A/B تست های صورت گرفته در صفحات اصلی وب سایت اشراف بیشتری داشته باشیم در نهایت حاصل نتیجه برای وب سایت ما رشد وب سایت از نظر جایگاه کلمات کلیدی و همچنین افزایش بازدید و نتیجه بهتر در آمار الکسا خواهد بود ( سایت الکسا به طور کشوری و یا موضوع بندی شده سایت های برتر را در دنیا نمایش می دهد به طور مثال سایت های برتر در این وب سایت مانند یوتیوب فیس بوک و گوگل هستند )

 چطور می توانیم سایت خود را بهینه سازی نماییم؟

چطور می توانیم سایت خود را بهینه سازی نماییم؟

 

سئو به طور کلی به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شود . سئو داخلی یا ON PAGE SEO و سئو خارجی OFF PAGE SEO .
به مجموعه اقداماتی که متخصصین سئو و یا کارشناسان بهینه سازی وب سایت داخل وب سایت انجام می دهند سئو داخلی گفته می شود.

 

سئو داخلی شامل چه موضوعاتی است ؟

  • تولید محتوا برای وب سایت
  • بهینه سازی ساختار و استانداردهای مد نظر در قالب سایت
  • لینک سازی برای وب سایت
  • رعایت متا تگ ها و میکرو دیتا ها
  • بهینه سازی تصاویر و سرعت وب سایت
  • رفع ارورهای داخلی وب سایت ( لینک های شکسته )

 

سئو خارجی شامل چه موضوعاتی است ؟

 به مجموعه اقداماتی که در خارج از بستر وب سایت در جهت افزایش بهره وری و کیفیت وب سایت صورت می گیرد تا ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت جذب نماید سئو خارجی گفته می شود.

  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • لینک سازی در سایت ها معتبر
  • فعایلت در سایت های پر بازدید
  • تبلیغات کلیکی گوگل و ...

همانطور که در موضوعات بالا بدان اشاره شده شاید در نگاه اول بهینه سازی وب سایت کاری آسان باشد ولی همیشه اینطور نبوده است زیرا با توجه به همین موضوعات کوتاه ولی پر بحث سئوکاران در دنیا به چند دسته تقسیم بندی می شوند.

 انواع روش های سئو وب سایت

انواع روش های سئو وب سایت

سئو به طور کلی به سه دسته کلاه سیاه - کلاه سفید و کلاه خاکستری تقسیم بنید می شود:

 

سئو کلاه سیاه - BLACK HAT SEO


این افراد در بر اساس قوانین و یا الگوریتم های تعریف شده از سوی موتورهای جستجوگر رفتار نمی کنند در واقع این افراد کلیه قوانین تعریف شده و استانداردهای گوگل و دیگر موتوهای جستجوگر را دور می زنند.
دیده شده رفتار این افراد بر روی وب سایت باعث نتیجه مطلوب در کوتاه مدت و در ادامه طی آپدیت های الگوریتم های گوگل باعث شکست و جریمه شدن وب سایت می گردد. ( هزینه سئو این گونه افراد پایین و ریسک کار با انها به شدت بالاست )

 

سئو کلاه سفید - WHITE HAT SEO

 

تعداد این افراد در کل دنیا و همچنین در ایران به شدت پایین است. در واقع فعالیت سئوکاران کلاه سفید مطابق با جدیدترین و اساسی ترین روش های بهینه سازی وب سایت است .این گونه افراد از هیچ گونه فعالیت اسپم برای وب سایت استفاده نمی کنند و مطابق با روش های تعیین شده موتورهای جستجوگر اقدام به بهینه سازی وب سایت می نمایند
نتایج حاصله سئو کاران کلاه سفید در طولانی مدت نمایان شده و ماندگاری آنها در نتایج برتر گوگل نیز بسیار بالاست و رقابت با آنها نیز نیاز به شدت سخت است.

 

سئو کلاه خاکستری - GREY HAT SEO

 

این روش در واقع لبه تیغ در سئو نامگذاری می شود و واژه ای تازه برای این حوزه محسوب می شود دیده شده که سئو کاران کلاه سفید نیم نگاهی به روش های کلاه سیاه دارند و با استفاده از دیگر روش های کلاه سفید اقدام به بهینه سازی می نمایند ولی این را باید در نظر گرفت که اگر روش های کلاه سیاه آنها خطرناک باشد می تواند به ضرر وب سایت تمام شود.

 

فرایند به این صورت است که عنکبوت موتور جستجو، یک صفحه را دانلود و آن را در سرور موتور جستجو ذخیره می‌کند و یک برنامه دیگر موسوم به ایندکس کننده، اطلاعات مختلفی را دربارهٔ صفحه استخراج می‌کند؛ اطلاعاتی از قبیل واژه‌های موجود و محل قرارگیری آن‌ها در صفحه، و نیز وزن خاص واژه‌های بخصوص، و تمام لینک‌های موجود در صفحه، که سپس جهت خزش در زمانی دیگر، در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیران سایت‌ها شروع به بازشناسی ارزش رتبه بالای سایت خود و در دید قرار گرفتن آن در نتایج موتورهای جستجو نمودند که این امر، فرصتی را برای هکرهای غیر مخرب و مخرب شاغل در بخش بهینه‌سازی موتور جستجو مهیا کرد.

نسخه‌های اولیه الگوریتم‌های جستجو به اطلاعات فراهم‌شده توسط مدیران وب‌سایت‌ها نظیر متا تگ واژه‌های کلیدی، یا فایل ایندکس موتورهای جستجو مانند ای‌ال‌آی‌وب اعتماد و اتکا می‌کردند. متاتگ‌ها یک راهنمایی برای محتوای هر صفحه فراهم می‌کنند.

بااین‌حال، استفاده از داده‌های متا در صفحات ایندکس، کمتر قابل‌اطمینان بود زیرا انتخاب واژگان در یک متاتگ توسط وب‌سایت‌ها، بالقوه می‌تواند یک نمایش غیردقیق از محتوای واقعی وب‌سایت باشد. داده‌های نادرست، ناقص و ناسازگار در متا تگ‌ها می‌تواند موجب رتبه‌بندی شدن صفحه برای جستجوهای غیر مرتبط گردد. تولیدکنندگان محتوای شبکه همچنین تعدادی از ویژگی‌های منبع اچ‌تی‌ام‌ال یک صفحه را دست‌کاری کردند تا رتبه صفحه را در موتورهای جستجو بهبود بدهند.

با تأکید بر عواملی مانند تراکم واژه کلیدی، که به‌طور انحصاری تحت کنترل مدیر وب‌سایت است، موتورهای جستجوی اولیه از سوءاستفاده و دست‌کاری رتبه‌بندی رنج می‌بردند.

به‌منظور ارائه نتایج بهتر به کاربران خود، موتورهای جستجو باید انطباق یافته و از نتایج صفحاتی اطمینان یابند که نتایج مرتبط‌تری دارند، نه نتایج مربوط به صفحاتی که نامربوط بوده و توسط مدیران شبکه بدون وجدان کاری و با استفاده از کلمات کلیدی متعدد پرشده‌اند.

ازآنجایی‌که موفقیت و محبوبیت یک موتور جستجو از طریق توانایی آن در تولید نتایج مرتبط‌تر در قبال هر جستجوی صورت گرفته مشخص می‌شود، کیفیت پایین یا نتایج نامرتبط می‌تواند سبب سوق دادن کاربران به منابع جستجوی دیگر شود. موتورهای جستجو با توسعه الگوریتمی رتبه‌بندی پیچیده‌تر به این عمل پاسخ دادند؛ که در آن عوامل بیشتری موردتوجه قرار می‌گیرند و دست‌کاری را برای مدیران شبکه، سخت‌تر می‌سازند.

لری پیج و سرگئی برین دو دانشجوی فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد یک موتور جستجو موسوم به بک‌روب را توسعه دادند که جهت ارزیابی برجستگی صفحات وب، به یک الگوریتم ریاضیاتی تکیه داشت. عددی که توسط الگوریتم محاسبه می‌شد، یعنی «رتبه صفحه»، تابعی است از مقدار و قدرت لینک‌های ورودی. رتبه صفحه میزان یک صفحه معین را که توسط یک کاربر که به‌صورت تصادفی شبکه را جستجو می‌کند مورد دسترسی قرارگرفته، تخمین می‌زند و لینک‌های یک صفحه به صفحه دیگر را دنبال می‌کند.

درواقع، این بدان معناست که برخی لینک‌ها از سایر لینک‌ها قوی‌تر بوده، رتبه صفحه بالاتر احتمال دیده شدن صفحه توسط وب‌گردهای تصادفی را افزایش می‌دهد.

تا سال ۱۹۹۷، طراحان موتورهای جستجو دریافتند که مدیران وب‌سایت‌ها تلاش می‌کنند که در موتورهای جستجوی آن‌ها رتبه بهتری داشته باشند. آنان همچنین متوجه شدند که برخی از مدیران وب، حتی رتبه‌های خود در نتایج جستجو را از طریق لبریز نمودن صفحات خود با واژگان کلیدی بسیار زیاد یا نامرتبط، دست‌کاری می‌کردند.

موتورهای جستجوی اولیه، نظیر آلتا ویستا یا اینفوسیک، الگوریتم‌های خود را جهت جلوگیری مدیران وب در دست‌کاری رتبه‌ها، مجدداً سازگار کردند.
در سال ۲۰۰۵، یک اجلاس سالانه موسوم به بازیابی اطلاعات خصمانه در وب (AIRWeb) تا شاغلان و محققان مرتبط با موتورهای جستجو و بهینه‌سازی آن را به هم مرتبط سازد. نکته قابل‌تأمل در مورد موتورهای جستجو این است که نیاز نیست در تمام موتورهای جستجو سئو انجام دهید جالب است بدانید۹۷٪ جستجوهای کل دنیا از طریق موتور جستجوی گوگل انجام می‌شود و کارشناسان و مدیران وب تمایل بیشتری به سئو سازی روی گوگل داشته و سئو خود را متمرکز به گوگل می‌کنند

wikipedia

(منبع سئو چیست - ویکی پدیا )

What Is SEO?

SEO stands for “search engine optimization.” It is the process of getting traffic from the “free,” “organic,” “editorial” or “natural” search results on search engines.

All major search engines such as Google, Bing and Yahoo have primary search results, where web pages and other content such as videos or local listings are shown and ranked based on what the search engine considers most relevant to users. Payment isn’t involved, as it is with paid search ads.

Search Engine Land

Search Engine Land’s SEO Library

The SEO Library is an area within Search Engine Land that provides a collection of all stories we’ve written on the topic of SEO. We also have sub-categories, including:

  • SEO: Blogs & Feeds
  • SEO: Cloaking & Doorway Pages
  • SEO: Content and Writing
  • SEO: Crawling and Robots
  • SEO: Domains & URLs
  • SEO: Duplicate Content
  • SEO: Flash
  • SEO: General
  • SEO: Image Search
  • SEO: Local
  • SEO: Mobile Search
  • SEO: Redirects & Moving Sites
  • SEO: Spamming
  • SEO: Submitting & Sitemaps
  • SEO: Tagging
  • SEO: Titles & Descriptions
  • SEO: Video Search

Also see our related Link Building category and these sub-categories:

  • Link Building: Link Bombs
  • Link Building: Linkbait
  • Link Building: Paid Links

In addition to covering SEO generally, Search Engine Land also has search engine optimization areas specifically for each of the major search engines:


به گفته حسین طالبی حقه ( مدرس و بنیان گذار سئو مسترز) :
علم سئو راضی نگه داشتن 3 گروه است : مخاطبان و مشتریان وب سایت ، موتور های جست و جو گر و در آخر صاحبان وب سایت


سئو نیز مانند هر علم و کسب و کار دیگری دارای کمی و کاستی و مزایایی است. متخصصین گوگل و یا متخصصین سئو وب سایت در ایران و در کل دنیا به دو شاخه اصلی تبدیل میشوند.
•    سئو کار کلاه سیاه – WHITE HAT SEO
•    سئو کار کلاه سفید – BLACK HAT SEO


سئو کار کلاه سفید WHITE HAT SEO کیست یا چیست ؟


فردی که با توجه به تکنیک های روز و الگوریتم های شناخته شده گوگل اقدام به بهینه سازی وبسایت می نماید و با توجه به استانداردهای تعریف شده علم بهینه سازی وبسایت اقدام به افزایش رتبه وب در گوگل می نماید و باعث میشود کسب و کار مد نظر در نتایج برتر گوگل ظاهر شود به عنوان سئو کار سفید یا کلاه سفید WHITE HAT SEO شناخته میشود. این افراد با استفاده از استانداردهایی که به صورت اصولی باعث رشد وب میشود اقدام به SEO وبسایت می نمایند.


سئو کار کلاه سیاه BLACK HAT SEO کیست یا چیست ؟


فردی که سعی بر این دارد که بهینه سازی وبسایت را در مدت زمان کوتاه و خارج از استانداردهای تعریف شده موتور های جست و جو گر پیش ببرد و بیشتر به فکر جیب خود بوده و نه مشتری به طور کلی سئو کار کلاه سیاه BLACK HAT SEO شناخته میشود. این افراد از تکنیک های مرسوم بهینه سازی وبسایت استفاده نمی کنند و با سودجویی و زبان ریزی برای مشتریان اقدام به عقد قرارداد SEO و نابود کردن وب مشتریان می نمایند. وعده این افراد در هنگام عقد قرارداد SEO مدت زمان کوتاه ، ماندگاری در رتبه 1 گوگل و یا به عبارتی قول رتبه به مشتریان و در نهایت هزینه پایین است که متاسفانه در ایران نیز این قضیه به چشم دیده میشود.


سئو کار کلاه خاکستری GRY HAT SEO کیست یا چیست ؟


همانطور که گوگل مشخص کرده است ما چیزی به عنوان کلاه خاکستری در امر بهبود وضعیت سئو وب افراد نداریم . سئو یا سفید است و یا سیاه و اگر افرادی از سئو کلاه خاکستری برای بهینه سازی وب سایتی استفاده نمایند در اصل تمایل به سمت کلاه سیاه دارند که باید در فعالیت با این نوع افراد نیز خوداری نمود.

سئو مسترز مرکز سئو تخصصی در ایران
شاید تعریف از خود در ایران به عنوان خودستایی قلمداد شود ولی حرفی که در مورد سئو مسترز به عنوان مرکز سئو تخصص در ایران میتوانیم بزنیم در چند نکته میتوان خلاصه کرد که شاید اعتماد مشتریان را در این خصوص برای شروع یک مسیر جدید در امر SEO و بهینه سازی وبسایت جلب نماید:

• 14 سال است که خدمت رسان مردم عزیز کشورمان هستیم
• تنها شرکت بین المللی در حوزه سئو با فعالیت سئو برای کشورهای ایران ، افغانستان ، آلمان ، سوئد ، ایتالیا ، امارت ، عراق ، کویت ، قطر
• بهینه سازی و مشاوره در خصوص بهینه سازی برای بیش از 500 مدل صنف های مختلف کشور به همراه نمونه کار های صنفی
• آموزش پرسنل برای سازمان های دولتی و خصوصی بزرگ در کشور
• بیش از 18000 ساعت آموزش نیروی های جوان در خصوص آموزش بهینه سازی
• تنها شرکت ایرانی عضو وب رسمی شرکت های فعال سئو TOPSEO در دنیا

لیست خدمات سئو SEO و بهینه سازی وب سایت که باید برای شما انجام شود

 

برخی از سوالاتی که در حوزه خدمات سئو از مجری پرسیده می شود :


شرکت سئو چند سال قدمت دارد ؟
تیم سئو حرفه ای دارای چند نمونه کار فعال در کسب و کار مشتری می باشد و یا نمونه کارهای موفق آن ها کدامند؟
از چه نوعی خدماتی برای بهینه سازی کلمات کلیدی وب سایت استفاده می نمایند ؟
لیست خدمات سئو سایت مجموعه به چه صورت است ؟
هزینه بهینه سازی وب سایت به چه طریقی دریافت میگردد ؟
آیا تیم سئو پس از انجام فعالیت بهینه سازی وب سایت پشتیبانی وب سایت را نیز قبول می کند ؟


نکات کلیدی در انتخاب نوع خدمات سئو

قبل از این که به پاسخ این سوالات بپردازیم ابتدا باید به این نکته متذکر شویم که بهینه سازی هر وب سایت و هر صنفی با دیگر صنف ها و کسب و کارها متفاوت می باشد. به عنوان مثال نمی توان خدماتی که برای یک پزشک در امر بهینه سازی ارائه میگردد با یک مجموعه در حوزه گردشگری برابری نماید، اما میتوان کلیت خدمات سئو را به دسته بندی های کلیدی و اصلی تقسیم بندی نمود.


دسته بندی خدمات سئو SEO

بهینه سازی یک مجموعه فیزیکی – لوکال سئو LOCAL SEO
بهینه سازی کسب و کار مجازی
بهینه سازی کسب و کار های صنعتی و بزرگ
بهینه سازی کسب و کارهای کوچک و استارت آپی
بهینه سازی کسب و کارهای خدماتی


لیست خدمات تخصصی و تکنیکی سئو

خدمات محتوایی ، تولید محتوای سئو برای سایت یا همان کانتنت مارکتینگ
تولید محتوای اصولی برای وب سایت
نگارش و سرفصل بندی موضوعات وب سایت
تنظیم مسیر محتوایی و پل ارتباطی موضوعی بین صفحات وب سایت
رعایت اصول محتوا نویسی با توجه به الگوریتم های محتوایی گوگل
لینک بیلدینگ اصولی و استفاده درست از انکرتکست ها در صفحات
تنظیم استراتژی متا های وب سایت و رعایت اصول ON SEO در آن

خدمات مشاوره ای و مانیتورینگ سئو

ارائه راهکارهای پیشبردی کسب و کار با تحلیل رقبا
تحلیل و تدوین نقاط قوت و ضعف وب سایت و رقبا
بررسی تکنیک ای مورد استفاده رقبا در جهت بهبود وضعیت وب سایت در صفحه نخست گوگل
استفاده از ابزار کلیدی مانیتورینگ و بررسی SEO رایگان و پولی


خدمات لینک سازی اصولی برای وب سایت

انتخاب بهترین بستر خرید رپورتاژ و پرس ریلیز برای وب سایت
بررسی لینک های شکسته و لینک های اسپم و گزارشات آن به موتورهای جستجوگر
رعایت و کنترل اسپم اسکور Spam Score وب سایت در جهت پنالتی نشدن وب سایت
آنالیز سابقه و کیفیت لینک های وب سایت با ابزار های پولی و رایگان


خدمات تکنیکال سئو

بهبود وضعیت هاستینگ وب سایت
بهبود وضعیت ساختاری وب سایت از دید کدنویسی
بهبود وضعیت سرعت وب سایت و استفاده درست از افزونه های کاربردی متناسب با بستر وب سایت ( جوملا – وردپرس – پرستاشاپ – سایت PHP - .NET و ... )
استاندارد سازی دامنه – URL -  لینک های شکسته – لایه SSL و ...

کلام آخر در ارائه خدمات بهینه سازی


تمامی موارد بالا گزیده ای از مجموعه خدماتی است که باید برای یک وب سایت در جهت بهبود وضعیت فروش و بازدید آن صورت گیرد. بعد از این که خدمات سئو بررسی شد می بایست به سوالاتی که در ذهن کارفرمایان است به خوبی پاسخ داده شود.


تیم سئو مسترز از سال 83 فعالیت خود را در کشور آغاز نمود و از این حیث جزو 3 شرکت ابتدایی در ایران است که فعالیت سئو را به صورت اصولی در ایران مطرح نمودند. جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به صفحه درباره سئو مسترز مراجعه نمایید.


سئو مسترز توانسته از در طول فعالیت چندین ساله خود در عرصه بهینه سازی وب سایت و ارائه خدمات سئو حرفه ای به مشتریان کسب و کارهای متعددی را به صفحه نخست گوگل برساند . جهت دریافت نمونه کارهای سئو مسترز با ما تماس حاصل نمایید.


همانطور که در بالا بدان اشاره شد کلیت کلی خدمات را میتوان در گزینه های بالا تعریف نمود ولی قطعا هر کسب و کار با کسب و کار دیگر متفاوت است و نیاز به تحلیل بازار و مشاوره سئو مجزا دارد.


با توجه به این که گوگل با سئوکاران کلاه سیاه برخورد مینماید کلیه خدمات سئو مسترز به صورت کلاه سفید صورت میگیرد و از انجام کلیه خدمات سئو غیر اصولی برای وب سایت خود داری می نماید.


هر کدام از شرکت های موجود در کشور به سبک کاری خود اعلام قیمت و هزینه مینماید. سئو مسترز به عنوان یکی از تیم های بین المللی در ایران که خدمات آن در دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی مورد استفاده قرار میگیرد تواسنته است با ارائه قیمت های رقابتی نه ارزان خود با کیفیت بالا رضایت مشتریان را جلب نماید. جهت مشاهده تعرفه خدمات به صفحه لیست قیمت سئو مراجعه نمایید.


سئو مسترز همواره این تضمین را به مشتریان خود ارائه میدارد که کلیه خدمات خود را طی زمان اعلامی به نتیجه برساند و در صورت عدم نتیجه گیری مشتریان تضمین بازگشت هزینه آنها را اعلام میدارد.

سئو مسترز این امکان را به مشتریان خود ارائه میدارد تا در صورتی که بخواهن فعالیت سئو خود را در مجموعه خود دنبال نمایند و اقدام به پشتیبانی نمایند میتوانند با شرکت در دوره های تخصصی سئو شرکت سئو مسترز روند پیشرفت خود را ادامه دهند.

 

مشاهده تعرفه های بهبود سایت در گوگل

همین امروز پکیج بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و تجارت آنلاین خود را شروع کنید

شماره تماس

021-28427437

ایمیل SEO Masters

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره موبایل

09374660060