seo masters portfolio

درباره SEO Masters بیشتر بدانید.

تیم بهینه سازی وب سایت SEO Masters فعالیت تحقیقاتی و خدمات سئو حرفه ای و تخصصی - Search Engine Optimization خود را از سال 2005 و فعالیت اجرایی و  خدمات SEO وب سایت را از سال 2007 در ایران آغاز نمود .

آشنایی با SEO MASTERS

Adwords ، طعم لذت بخش یک موفقیت

 

success in adwords

تبلیغات کلیکی گوگل ؟ تبلیغات ppc هزینه است یا سرمایه گذاری ؟

جهت قرار دادن سایت خود در اولین ردیف صفحه اول جستجوی گوگل چه باید کرد ؟
مسیری زود بازده با کمترین هزینه در نمایش آگهی به مشتریان چیست؟

 

تبلیغات کلیکی گوگل دریچه ای رو به سوی پیروزی

با وجود اینکه تبلیغات کلیکی گوگل چیز جدیدی نیست هنوز هم بسیاری از مردم با مزیت های آن اشنایی ندارند.و به رونقی که میتواند برای کسب و کار آن ها به ارمغان بیاورد آگاهی ندارند توجه داشته باشید که بایستی به دنبال مرتفع کردن نیاز های گروه خاصی از مشتریان خود باشید چه مشتریان بالفعل شما باشند چه جزو مشتریان بالغوه شما محسوب شوند. در صورت استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل  به راحتی می توانید جایی که تقاضا برای یک محصول بالاست را پیدا کنید و در آن حوزه به فعالیت تجاری خود ادامه دهید.
. گوگل Ad Words، محیطی را در اختیار شما می گذارد که در آن می توانید تبلیغات خود را بسازید.سرویس تبلیغات آنلاینی که تبلیغات شما را در بالا، پایین یا در کنار، لیست نمایش نتایج جستجوی گوگل، برای یک « جستجوی خاص » نمایش می دهد. هنگامی که تبلیغات را در گوگل ادوردز شروع می کنید و یک سری کلمات اولیه به گوگل می دهید، در یک زمان کوتاه مناسب ترین کلمات کلیدی که قبلا توسط کاربران دیگر بارها و بارها جستجو شده اند به شما معرفی می شود. شما از این طریق به راحتی می توانید تجارتتان را گسترش دهید.اختصار در نظر گرفته شده در تبلیغات بسیار مهم است به گونه ای که بتوان بدون استفاده از همه فضای در نظر گرفته شده توسط گوگل ادورز بتوان به هدف تبلیغاتی دست یافت و حداکثر تاثیر را در مخاطب ایجاد کنیم
 البته بایستی با استفاده از ابزاری که گوگل در اختیار شما قرار میدهد زمان مناسب برای عملیات ppc را تخمین بزنید و بر اساس ان به تبلیغات بپردازید . توجه داشته باشید بایستی زمانی برا تبلیغات در نظر گرفته شود که بیشترین بازدید از سایت شما در ان زمان ها بوده است نکته ای که دانستن ان در اینجا ضروری به نظر میرسد هدایت موثر و هدفمند به سایت شما می باشد .مشخص کردن صفحات هدف برای هدایت کاربران ورودی به سایت از طریق ppc بسیار مهم است . هدایت به صفحه اصلی وب سایت در زمینه تبلیغات کلیکی می تواند به عنوان یک باخت به تمام معنا تفسیر شود.

برای انجام کار  ابتدا اطلاعات خود را از قبیل یک عنوان و دو خط متنی وارد نموده و سپس مشخص می کنید که مکان نمایش تبلیغات شما کجا و به چه صورت نمایش باشد. .همچنین مشخص می نمایید، با جستجوی کدام عبارت ها، تبلیغات شما نمایش داده خواهد شد.حتی می توان مشخص نمود، کاربران کدام نقاط جغرافیایی قادر به مشاهده این تبلیغات باشند. یکی از قابلیت های دیگر این سیستم نیز مشخص نمودن بازه زمانی برای نمایش این تبلیغات است، به طور مثال تعیین روزهای مشخص و یا ساعات مشخصی برای نمایش تبلیغات، باعث می شود شما مناسب ترین زمان را برای نمایش تبلیغات خود انتخاب نمایید.

نکات تبلیغ در گوگل -گوگل ادورز- google adwords

•    آگهی شما با کمترین هزینه ممکن و در کوتاهترین زمان در موتور جست و جو گر در قسمت فوقانی سمت راست قرار میگیرد و اگر کاربری کلمه ای در خصوص بیزینس شما را سرچ کرد آگهی شما نمایش داده میشود
•    امکان نشان دادن آگهی شما در صفحات گوگل فارسی و برای مخاطبان فارسی زبان وجود دارد
•    این آگهی ها به کسانی نشان داده میشود که به دنبال خدمات شما هستند و کلمه کلیدی شما را سرچ مینمایند
•    شما در صورت کلیک بر روی آگهی خود هزینه پرداخت مینماید نه ازای نمایش آگهی
•    سقف هزینه روزانه برای بودجه بندی تبلیغات شما
•    تعریف و تعیین کشوری که تبلیغات در آنها نمایش داده شود
•    امکان تعیین زبانهایی که کاربران شما با آن شما را پیدا خواهند کرد
•    امکان تعیین زمان و ساعتی که مخاطبان شما فعال هستند
•    امکان تعیین صفحه ای که بینندگان میتوانند آن را ببینند
•    امکان نمایش آگهی شما کمتر از 72 ساعت بعد از ساخت و طراحی آگهی
•    راحتی دستیابی به تعداد بیشتری از مخاطبان با کم ترین هزینه
•    امکان تعیین هزینه برای هر کلیک نسبت به CTR

 

مشاهده تعرفه های بهبود سایت در گوگل

همین امروز پکیج بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و تجارت آنلاین خود را شروع کنید

شماره تماس

021-28427437

ایمیل SEO Masters

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره موبایل

09374660060