seo masters portfolio

درباره SEO Masters بیشتر بدانید.

تیم بهینه سازی وب سایت SEO Masters فعالیت تحقیقاتی و خدمات سئو حرفه ای و تخصصی - Search Engine Optimization خود را از سال 2005 و فعالیت اجرایی و  خدمات SEO وب سایت را از سال 2007 در ایران آغاز نمود .

آشنایی با SEO MASTERS

4 نکته در مورد بازاریابی دیجیتال که باعث موفقیت میشود

دیجیتال مارکتینگ | digital marketing

امروزه استفاده از اینترنت برای برند سازی امری انکار ناپذیر تلقی می شود و باید اذهان داشت که همگان به تاثیرات اینترنت بر دنیای برندینگ واقف هستند.

 

4 دلیلی که باعث موفقیت در عرصه بازاریابی دیجیتال میشود ؟

اما اصولی که در اینجا به آن می پردازیم ، اصولی کلی هر چند ساده به حساب می آیند که باید در دنیای برندینگ و دیجیتال مارکتینگ به آن ها توجه کرد.
فاصله گرفتن از رقبا در دنیای بازاریابی اینترنتی امروز، مستلزم استفاده از ساز و کار های هدفمند و انتخاب صحیح شیوه های بازار یابی می باشد. در این مقاله به بیان مهم ترین نکات برای داشتن بازاریابی دیجیتال می پردازیم.

  • داشتن تفکر دیجیتال و همراه با آن نگاه ویژه به موبایل


امروزه تلفن همراه و کاربرد های نوین آن بسیار فراگیر شده اند و تعداد کسانی که از گوشی های موبایل هوشمند برای ارتباطات استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است. این افراد معمولا از طریق موبایل اقدام به خرید کرده یا به وب گردی می پردازند. از این رو می توان هم برای خرید و فروش محصولات و هم برند سازی و معرفی حوزه های فعالیت روی آن ها حساب ویژه ای باز کرد.
می توان از طریق تبلیغات متداول موبایل زمینه فعالیت افراد را در حوزه ی فعالیتی خود ایجاد کرد. به طوری که  اطلاعات اولیه را برای وی ارسال کرد و وی بتواند با اتصال به اینترنت به کلیه اطلاعات مد نظر دسترسی پیدا کند.

  •  حضور فعال و موثر در شبکه های اجتماعی


علاوه بر حضور در شبکه های اجتماعی از قبیل فیس بوک ، تویتر، اینستاگرام و مشارک فعال در آن ها بحث مهم دیگر داشتن خلاقیت در استفاده از آن هاست و صرفا حضور در این شبکه ها کارساز نیست. چرا که بایستی در راستای ایجاد میل و رقبت در مصرف کنندگان گام برداشت. بنابر این برندی که می خواهد پیام خود را به مصرف کنندگان انتقال دهد باید خلاقیت داشته باشد تا بتواند رقبای دیگر را از گردونه رقابت خارج کند.

  •  بازاریابی ایمیلی و تبلیغات موثر


تمرکز بر شیوه های نوین بازاریابی ایمیلی به گونه ای که برند ها بتوانند برای تبلیغ کالای خود استفاده مفید داشته باشند، مثلا تکیه بر تکنولوژهایی که به برند مورد نظر امکان  می دهند که به محض باز کردن ایمیل تبلیغاتی توسط کاربران ، پیامی حاوی مطالب رضایت بخش برای او ارسال کنند. به گونه ای که بدون ایجاد حس نا امنی و عدم رضایت از تبلیغات و ورود به حریم خصوصی افراد در دنیای مجازی بتوان بیشترین تاثیر را بر افراد گذاشت.

  •  داشتن رابطه مستمر با مشتریان و مدیریت رابطه با آن ها


داشتن رابطه دو سویه با مخاطبان و مشتریان بیش از هر پارامتر دیگری میتواند ایجاد اعتماد سازی کرده و روابط میان مشتریان و برند ها را تحکیم بخشد.
برقراری تماس تلفنی مستمر با مشتریان ، ایجاد برنامه های کاربردی موبایلی و تحت وب برای تبادل نظرات و مشکلات با مدیران برند ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات ، امکان ارتباط دو سویه در شبکه های اجتماعی برای پاسخ گویی به سئوالات کاربران ، همه و همه راه کارهایی است که می تواند منجر به افزایش فروش برند ها شود.

مشاهده تعرفه های بهبود سایت در گوگل

همین امروز پکیج بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و تجارت آنلاین خود را شروع کنید

شماره تماس

021-28427437

ایمیل SEO Masters

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره موبایل

09374660060