seo masters portfolio

درباره SEO Masters بیشتر بدانید.

تیم بهینه سازی وب سایت SEO Masters فعالیت تحقیقاتی و خدمات سئو حرفه ای و تخصصی - Search Engine Optimization خود را از سال 2005 و فعالیت اجرایی و  خدمات SEO وب سایت را از سال 2007 در ایران آغاز نمود .

آشنایی با SEO MASTERS

آیا در بهینه سازی وب سایت، سئو تضمینی در گوگل داریم ؟

آنچه باید در مودر سئو تضمینی وب سایت ها دانست

آیا در بهینه سازی وب سایت ، سئو تضمینی در گوگل داریم ؟

آیا در بهینه سازی وب سایت ، سئو تضمینی در گوگل داریم ؟
روزانه افراد زیادی با شرکت سئو مسترز تماس میگیرند و در مورد وعده های سئو تضمینی وب سایت برای موتورهای جست و جو گر صحبت میکنند. لازم دانستیم در مورد این مسئله که شرکت های مختلف را درگیر خود کرده است مقاله ای را در سایت رسمی سئو مسترز منتشر کنیم.
سوالات رایج در خصوص سئو تضمینی وب سایت ها
سوالاتی که معمولا افراد در خصوص سئو تضمینی میپرسند به شرح ذیل است :
آیا سئو شما رتبه وب سایت من را به صورت تضمینی افزایش می دهید؟
آیا شما رتبه سایت ما را به صورت تضمینی در رتبه 1 گوگل حفظ میکنید؟
آیا شما رتبه سایت ما را به صورت تضمینی به رتبه سه نتیجه برتر ارتقا میدهید؟
آیا سئو تضمینی با هزینه پایین همگام است ؟
و ... سوالاتی دیگر که همواره از شرکت ما پرسیده میشود.

پاسخ به سوالات در خصوص بهینه سازی و سئو تضمین وب سایت در گوگل


نکاتی در این خصوص وجود دارد که به صورت کلی به هر یک از سوالات بالا پاسخ می دهیم:


افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جست و جو گر با توجه به سابقه وب سایت و مجموعه فعالیت هایی که برای وب سایت مهم است بستگی دارد ، به طور کلی اگر سایت شما در یکسری از کلمات کلیدی در رتبه هایی از صفحه اول گوگل باشد مجموعه ها میتوانند با مدیریت لینک های داخلی و استفاده از الگوریتم های مرغ مگس خوار و رنک برین اقدام به بازنگری در محتواهای شما نمایند و باعث افزایش رتبه وب سایت شما شوند ولی در صورتی که این آمار بنا به نتایج ثبت شده در ابزاری مثل Google Search Console  ثبت نشده باشد و یا این که استفاده درستی از این آمار صورت نگیرد حتی با لینک بیلدینگ نیز شما نمی توانید اقدام به افزایش رتبه نمایید . پارامتر افزایش رتبه یک وب سایت وابسته به کلیک و میزان سرچ ماهیانه آن کوئری است و ارتباط معنایی مناسب بین صفحات باعث این افزایش میگردد.


گول افرادی که به شما رتبه 1 گوگل را تضمین می دهند نباید خورد طی الگوریتم های دسته بندی اطلاعاتی و قفسه بندی اطلاعاتی کبوتر رتبه های وب سایت هر مجموعه در موبایل ، لپ تاپ ، و سرویس دهندگان متفاوت اینترنت متفاوت است ممکن است هم اکنون واژه کلمه کلیدی مد نظر خود را در لپ تاپ گوگل کنید و رتبه A را ببینید و همان کلمه کلیدی را در موبایل در رتبه متفاوت در رتبه B ببینید پس به هیچ عنوان و به هیچ عنوان نمی توان تضمینی به حفظ جایگاه در یک رتبه مد نظر را به مشتریان و کارفرمایان داد.


همانطور که در پاسخ شماره 1 به این نکته پرداختیم میتوان با تولید محتوای غنی و استفاده از رسانه های شبکه های اجتماعی به توسعه دیجیتال برندینگ پرداخت و به افزایش سرچ یک کلمه کلیدی و شناخت بیشتر یک مجموعه کمک کرد ولی همچنان نمی توان برای این موضوع تضمینی در نظر گرفت . فرض کنید شما یک آژانس هواپیمایی هستید و قسط دارید کلمه تور روسیه را برای سایت خود بهینه سازی کنید قطعا این سری کلمات کلیدی در فصول سرد دچار افت رتبه می گردد زیرا مخاطبی در این خصوص وجود ندارد راهکار این سری مشتریان بر این است که با تبلیغات های رسانه اقدام به جذب مخاطب برای فصول پر سرچ نمایند.


در جواب سوال آخری که یکسری از مشتریان از مرکز سئو در ایران میپرسند این است که به هیچ عنوان نمی توان با هزینه های کم اقدام به بهود رتبه وب سایت و بهینه سازی وب سایت نمود ، طی اپدیت جدید سایت moz.com در خصوص اتوریتی دامنه وب سایت در صورتی که بعضی از وب سایت برای ارتقا وب سایت خود اقدام به خریداری بک لینک های نا معتبر نمایند و محتوای غنی در وب سایت خود نداشته باشند نمی توانند با رقبای دیرینه خود رقابت نمایند. هزینه بهینه سازی وب سایت گران نیست ولی نمی توان به آن برچسب ارزان بودن نیز زد پس در انتخاب بهترین شرکت سئو مناسب با کسب و کار خود دقت نمایید و سرمایه خود را با الفاظ سئو تضمینی به سمت نابودی هدایت نکنید.

 

مشاهده تعرفه های بهبود سایت در گوگل

همین امروز پکیج بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و تجارت آنلاین خود را شروع کنید

شماره تماس

021-28427437

ایمیل SEO Masters

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره موبایل

09374660060