seo masters portfolio

درباره SEO Masters بیشتر بدانید.

تیم بهینه سازی وب سایت SEO Masters فعالیت تحقیقاتی و خدمات سئو حرفه ای و تخصصی - Search Engine Optimization خود را از سال 2005 و فعالیت اجرایی و  خدمات SEO وب سایت را از سال 2007 در ایران آغاز نمود .

آشنایی با SEO MASTERS

لینک بیلدینگ اصولی | لینک سازی اصولی

لینک بیلدینگ اصولی | لینک سازی طبیعی سئو مسترز

لینک بیلدینگ اصولی | لینک سازی اصولی

 

خدمات ویژه تیم SEO Masters

سئو کار دورکاربالا بردن رتبه سایت در گوگللیست خدمات بهینه سازی سایتدوره آموزش سئوتعرفه سئومشاور سئو سایت

فرض نمایید شما به عنوان یک خریدار به فروشگاهی مراجعه مینمایید و مایل هستید که بهترین آفرها یا پیشنهادان آن فروشگاه که خود آن را یافته اید و یا از دیگران تعریف آن را شندیه اید را از زبان فروشنده بشنوید.
پس شما نیازمند تعریف و اطمینان فروشنده به محصول و همچنین معرفی بهترین محصول با کمترین هزینه هستید. شما به عنوان خریدار واقعی به فروشگاه مراجعه کرده اید و برای فروشنده ارزش قایل شده اید که زمان خود را در اختیار او گذاشته اید پس یک فروشنده خبره علاوه بر ارزشمند دانستن یک فرد به فروشگاه او مراجعه مینماید با خبرگی خود دیگر محصولات خود را برای فروش به خریدار به اور عرضه مینماید.
خریدار از سردرگم شدن در بین محصولات بیزار است و میخواهد در مدت زمان کوتاه به نتیجه یعنی همان خرید محصول برسد.
توضیح بالا دقیقا مثالی است که در کلاس های آموزشی سئو سئو مسترز درباره لینک بیلدینگ اصولی بیان میگردد.

با پنالتی گوگل خداحافظی کنید

با پنالتی گوگل خداحافظی کنید


چگونه لینک سازی اصولی نماییم ؟


لینک بیلدینگ اصولی در بهینه سازی وب سایت باید شما را از گمراهی دور نماید و علاوه بر این که بهترین محصولات را به شما نشان میدهد بتواند با قدرت مقاله خود محصول هدف را به شما نمایش دهد تا شما آن را با توضیحات قبلی تهیه نمایید.
لینک سازی غیر اصولی با الگوریتم های موجود میتواند سایت شما را از دید موتورهای جست و جو گر و از دید مشتریان شما جریمه نماید.
جریمه از دید مشتریان شما فرار از سایت میباشد Bounce Rate و جریمه شدن از دید موتورهای جست و جو گر Penalty میباشد که جریمه شدن و دیگر الگوریتم ها را درمقاله الگوریتم های گوگل میتوانید مشاهده نمایید.
میزان مرتبط بودن در یک مقاله میتواند شما را در ارتباط بیشتر بین مقالات کمک نماید و در صورتی که موتورهای جست و جو گر بتوانند بهترین های وب سایت شما را ببینند و آنها را دسته بندی نمایند مقالات شما و همچنین سایت شما در لینک بیلدینگ موفق بوده است.
هدف از لینک بیلدینگ فقط موتور ها نیستند پس ما باید بتوانیم چه از طریق جذب مخاطب مقاله ای چه در بیرون از وب سایت با لینک بیلدینگ خارجی و استفاده از شبکه های اجتماعی مرتبط با بیزینس ما مشتریان بیشتری را جذب نماییم و رضایت آنها را درارائه خدمات و معرفی بهترین محصول به آنها نشان دهیم.

شاید شما نیز از لینک بیلدینگ های غیر اصول مانند " خرید لینک " خسته شده اید پس با بهترین اصول بهینه سازی وب سایت که مرکز سئو تخصصی آن را ارائه میدهد یعنی لینک سازی سایت و تجارت آنلاین خود را نجات دهید.

 

قیمت پکیج های بک لینک سازی طبیعی و اصولی سئو مسترز

 

جهت اطلاع از هزینه ها با ما تماس حاصل نمایید 

مشاهده تعرفه های بهبود سایت در گوگل

همین امروز پکیج بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و تجارت آنلاین خود را شروع کنید

شماره تماس

021-28427437

ایمیل SEO Masters

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره موبایل

09374660060