seo masters portfolio

درباره SEO Masters بیشتر بدانید.

تیم بهینه سازی وب سایت SEO Masters فعالیت تحقیقاتی و خدمات سئو حرفه ای و تخصصی - Search Engine Optimization خود را از سال 2005 و فعالیت اجرایی و  خدمات SEO وب سایت را از سال 2007 در ایران آغاز نمود .

آشنایی با SEO MASTERS

لوکال سئو یا سئو محلی چیست ؟

 Local SEO Services in Iran |  لوکال سئو یا سئو محلی

 Local SEO Services |  لوکال سئو یا سئو محلی

سئو محلی یا لوکال سئو ( Local SEO ) چیست ؟ 

 

سئو محلی یا لوکال سئو واژه و اصطلاحات نسبتا جدیدی است که امروزه برخی از شرکت هایی که در این عرصه تحقیقات انجام داده اند و نحوه فعالیت های آن را میدانند به مشتریان خود آن را معرفی مینمایند.

به عنوان مثال فعالیت ما در کرج در یکی از سایت هایمان درباره با دوره های آموزشی سئو میباشد.

این لوکال سئو که به 2 حالت معنی میگردد زمانی که شما خدماتی را ارائه میدهید که در استان های دیگر و یا شهر های دیگر نیز قابل ارائه میباشد در آن زمان نیاز به لوکال سئو به شکل زیر خواهید بود :

 زمانی است که شما مستقر در یک مکان خاص هستید و میخواهید خدمات خود را به کاربران فقط در همان شهر ارائه دهید در این حالت شما باید از ادرس دهی های گوگل مپ برای سئو محلی استفاده نمایید.

 

لوکال سئو | ثبت کسب و کار و سایت در گوگل مپ و نتایج گوگل
لوکال سئو | ثبت کسب و کار و سایت در گوگل مپ و نتایج گوگل

حالت دوم آن زمانی است که شما میخواهید کسب و کار خود را به صورتبومی در نتایج گوگل مپ به ثبت برسانید این خدمات را میتوانید طی مدت 30 تا 45 روز عملی نمایید و جهت حفظ رتبه آن میتوانید با رقم پشتیبانی حفظ  رتبه را در گوگل انجام دهید و ترافیک زیادی را به سمت وب سایت خود هدایت نمایید. به این تکنیک نیز ثبت وب سایت در صفحه اول گوگل و یا ثبت کسب و کار بومی در گوگل مپ و نقشه گوگل نیز میگویند که با افزایش امتیاز می توان جزو رتبه های برتر این سه نتیجه لوکال سئو بود.

با فعالیت لوکال سئو و سئو محلی شما میتوانید این فعالیت و میزان سرچ های مشتریان را هدفمند تر نمایید و رشد سئو سایت خود را افزایش دهید..  

شهرهای ارائه کننده سرویس

تهران - کرج - شیراز - اصفهان - مشهد - تبریز - بیرجند- بجنورد - ایلام - سنندج - ارومیه - اردبیل - رشت - همدان - یزد - کیش- ساری - گرگان - سمنان - قم - یاسوج - بوشهر - شهرکرد - اهواز - خرم شهر - زنجان - زاهدان - کرمان - کرمانشاه - خرم آباد - بندعباس -

 

همچنین جهت برخورداری از سئو در شهرستان خود در قالب سئو سوشیال و یا لوکال سئو به بخش مورد نظر آن مراجعه نمایید

سئو در تهران

سئو در کرج

 

مشاهده تعرفه های بهبود سایت در گوگل

همین امروز پکیج بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و تجارت آنلاین خود را شروع کنید

شماره تماس

021-28427437

ایمیل SEO Masters

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره موبایل

09374660060