seo masters portfolio

درباره SEO Masters بیشتر بدانید.

تیم بهینه سازی وب سایت SEO Masters فعالیت تحقیقاتی و خدمات سئو حرفه ای و تخصصی - Search Engine Optimization خود را از سال 2005 و فعالیت اجرایی و  خدمات SEO وب سایت را از سال 2007 در ایران آغاز نمود .

آشنایی با SEO MASTERS

سئو سوشیال چیست؟

سئو سوشیال | seo social | بهینه سازی شبکه های اجتماعی سئو مسترز

سئو سوشیال چیست ؟

 

امروزه دیگر بهینه سازی وب سایت و سئو طبق اصول همیشگی معنایی ندارد و میتوان تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سایت و فروش یک بیزینس را در روش هایی جدید پیدا کرد این روش جدید بهینه سازی سئو سوشیال نام دارد.
اگر بخواهیم واژه سئو سوشیال را تفکیک نمائیم مشهود است که این کلمه از 2 بخش " سئو + سوشیال " تشکیل شده است که در واقع سئو آن مربوط به نحوه ی بهینه سازی وب سایت میشود و بخش دیگر آن مربوط به شبکه های اجتماعی میباشد.

هم اکنون میتوانید رتبه این کلمه کلیدی را برای سایت ما در گوگل مشاهده نمایید :

سئو سوشیال
پس از روی کار آمدن شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، تویتر ، اینستاگرام و ... مشاهده کردیم که گوگل نیز به بخش شبکه های اجتماعی با سرویس گوگل + پیوست . و مشاهده کردیم که گوگل نیز تمایل دارد که نتایج و مقالات سایت ها را به صورت تخصصی به کاربران ارائه دهد. یعنی علاوه بر موارد حائز اهمیت در بهینه سازی وب سایت معروفیت مقالات و محصولات و رضایت مشتریان از خدمات مشتریان نیز مهم است. پس ما علاوه بر رفتار یک وب سایت برای موتورهای جست و جو گر باید بتوانیم افراد و طرفداران زیادی را برای خدمات خود در شبکه های اجتماعی دریافت نماییم. نمونه این خدمات برای نخستین بار در ایران توسط حسین طالبی حقه و رامین براتی و میلاد سید کرمی مطرح گشت و برای اولین بار این واژه گان و این خدمات را در ایران مطرح کردند و کلیه خدمات بهینه سازی خود را بر این اساس و همگام با آپدیت های جهانی بروز رسانی کردند و به این نتیجه دست یافتند که :
سئو تخصصی کنونی بدون استفاده از سئو سوشیال ممکن نیست و هر شرکتی باید علاوه بر اصول سئو رفتار سوشیالی خود را نیز تقویت نماید.
بدین صورت خدمات ارائه شد  توسط گروه نرم افزاری " سئو مسترز " بر پایه اصولی سئو سوشیال بنا نهاده شد.
جهت مشاهده پکیج سئو سوشیال و اطلاع از قیمت سئو سوشیال به بخش زیر مراجعه نمایید.

قیمت سئو

مشاهده تعرفه های بهبود سایت در گوگل

همین امروز پکیج بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و تجارت آنلاین خود را شروع کنید

شماره تماس

021-28427437

ایمیل SEO Masters

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره موبایل

09374660060