seo masters portfolio

درباره SEO Masters بیشتر بدانید.

تیم بهینه سازی وب سایت SEO Masters فعالیت تحقیقاتی و خدمات سئو حرفه ای و تخصصی - Search Engine Optimization خود را از سال 2005 و فعالیت اجرایی و  خدمات SEO وب سایت را از سال 2007 در ایران آغاز نمود .

آشنایی با SEO MASTERS

روش انتخاب بهترین کلمه کلیدی در بیزینس چیست ؟

یکی از دغدغه های افرادی که بیزینس خود را میخواهند به دست تیم های متخصصی بهینه سازی وب سایت بسپارند انتخاب و پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای کسب  و کار آنهاست.

انتخاب بهترین کلمه کلیدی

روش انتخاب بهترین کلمه کلیدی در بیزینس چیست ؟


معمولا صاحبان کسب  و کار با سر زدن به سایت های رقبای خود و همچنین با توجه به اینکه چه محصولی از دید مشتریان آن ها به صورت کلمای دنبال میشوند به دنبال کلمات کلیدی بیزینس خود هستند به عنوان مثال در به مراتب دیده شده که مشتریان به اشتباه کلمات بیزینس خود را در قالب یک کلمه کلیدی تعریف مینمایند درست است که بیزینس اصلی یک صنف ممکن است یک کلمه کلیدی با سیلاب های کم باشد ولی در واقع چیزی که مشتریان آنلاین با مشتریان سنتی به دنبال آن هستند با یکدیگر متفاوت است.

انتخاب بهترین کلمه کلیدی
 
 به عنوان مثال اگر کار شما پخش محصولاتی همچون " پفک " هست این درست نیست که کلمه کلیدی مناسب برای بهینه سازی وب سایت " پفک " باشد و بهترین کلمه کلیدی در این بخش با توجه به توضیحی که در مورد شغل شما در اختیار یک تیم مشاور سئو داده شده است میتواند "پخش کننده پفک " باشد . ولی باز هم این کلمه میتواند از آمار سرچ پایینی در موتورهای جست و جو گر برخوردار باشد یا به اصطلاح این کلمه کلیدی که شما برای بیزینس خود انتخاب کرده اید آن کلمه ای نباشد که کاربران فعال در دنیای مجازی به دنبال آن باشند.


راه کار های انتخاب کلمات کلیدی مناسب چیست؟


سئو مسترز امروز برای شما مجموعه اطلاعاتی که یک صاحب بیزینس میتواند برای سایت خود در مورد کلمات کلیدی کسب نماید  سایت هایی که در این امر میتواند به بیزینس شما کمک نماید را معرفی مینماید پس تا انتهای متن با ما همراه باشید که این ابزار و سایت ها را به شما معرفی نماییم.
گوگل عالی است
•    سرچ در موتور جست و جو گر گوگل
سرچ کلمه کلیدی در گوگل 
فرض بر این میگیریم که بیزینس ما در مورد مراکز انجام پایان نامه میباشد و بخواهیم بهترین کلمات ممکن در این بیزنس را برای خود انتخاب نماییم ولی کاری که به ذهن همه ما میرسد این است که گوشی موبایل خود را برداریم و یا لپ تاپ خود را که بر روی میز داخل حال گذاشته شده است را روشن نماییم و سایت محبوب گوگل را باز کرده و بی درنگ کلمه پایان نامه را در درون آن سرچ نماییم .
همین که اقدام به سرچ کلمه کلیدی خود  در این موتور جست و جو گر میکنمی با نتایجی رو به رو میشویم که با اضافه کردن و کم کردن سیلابس های و بخش های کلمات کلیدی ما نیز این نتایج تغییر خواهند کرد . این را به عنوان یکی از مواردی میتوان در نظر گرفت که در انتخاب کلمات کلیدی بیزینس ما میتواند به ما کمک نماید . همین طور که دیددیم با زدن کلمه پایان نامه با عبارت های پایان نامه رایگان ، نمونه پایان نامه و پایان نامه کارشناسی ارشد مواجه شدیم .
همانطور که دیده میشود مسیر انتخاب کلمات و یا کلماتی که کاربران در موتورهای جست و جو گر به دنبال آن هستند را میتوانید در این نتایج ببینید که اگر کلمه کلیدی خود را به " انجام پایان نامه " تغییر دهیم نتایج گوگل با توجه به این که این کلمه کلیدی در آن موجود باشد و با این کلمه کلیدی شروع شود و یا با آن کلمه کلیدی ختم شود را به ما نشان میدهد. این نمونه را میتوانید در عکس زیر ببینید.
بهترین روش انتخاب کیورد برای سئو 
•    پیشنهادات کلمات کلیدی گوگل
با نگاه کردن به پایین سایت گوگل و با زدن همین عبارت " انجام پایان نامه " نیز میتوانیم نتایج بیشترین واژه هایی که خود کاربران با توجه به این کلمه کلیدی در موتور جستجوگر گوگل هستند را ببینیم.

پیشنهادات بهترین کلمات کلیدی توسط گوگل 
علاوه بر کلمه کلیدی انجام پایان نامه گوگل دیگر کلمات دیگر مرتبط با این کلمه را که ممکن است که قبل از این عبارت به دنبال آن بوده اند و یا با این کلمه کلیدی بر روی نتایج دیده شده کلیک کرده اند و یا با توجه به آمار ترند این کلمات مناسب با این کلمات باشد را به شما نشان خواهد داد
•    کلمات کلیدی سایت رقبا
خوب نگاه کردن به سایت رقبا نیز میتواند مسیر دیگری را برای ما باز کند که ببینیم رقبای احتمالی ما در این کلمات بر روی چه کلمات کلیدی در سایت خد کار کرده اند و هدف از استفاده از این کلمات کلیدی برای تقویت کلمه کلیدی قوی تری هست و یا فقط برنامه ریزی آن بر روی همان کلمه کلیدی و واژه رقابتی هست.
•    سایت keywordtool
این سایت نیز یکی از علایق ما در انتخاب کلمه کلیدی چه برای مشتری و چه برای بیزینس های خود سئو مسترز محسوب میشود به این صورت که ابتدا ما کلمات کلیدی را در موتورهای جست و جو گر گوگل سرچ مینماییم و سپس این کلمات را در کیورد تول دات ای او نیز سرچ میکنیم به این طریق میتوانیم پیشنهاداتی که گوگل به صورت کلمه به کلمه در نتایج خود و یا در انتهای سایت گوگل به ما میداد را در این سایت با توجه به همان کلمه کلیدی به صورت یکجا ببینیم.

keyword suggestion - keywordio 
•    گوگل keyword planner
یکی دیگر از ابزارهای معروف برای انتخاب کلمه کلیدی بیزینس ها کیورد پلنر گوگل است استفاده اصلی این ابزار برای افرادی که صاحب کسب و کار هستند و یا تیم هایی که در بخش بهینه سازی وب سایت فعالیت می نمایند این است که بهترین کلمه کلیدی را در ادورز گوگل و جهت تبلیغات کلیکی گوگل پیدا نماید و بعد از این که بهترین کلمه مد نظر را در keyword planner پیدا کردند آن را برای تبلیغات کلیکی انتخاب مینمایند بیشتر کاربرد این ابزار به این صورت است که کلماتی که مربوط به بیزنس ها هست و رقابت کمتری دارند را ولی با توجه به نتایج گوگل از محبوبیت بهتری برخوردار است را میتوانید انتخاب نمایید و از آن در بیزینس خود استفاده کنید . به عنوان مثال وقتی که کلمه کلیدی انجام پایان نامه را در این ابزار سرچ میکنید نتیجه برای شما در 2 بخش Ad group ideas و Keyword ideas نمایش داده میشود در این 2 بخش اگر شما بخواهید ببینید که چه کلمات دیگری را گوگل به شما پیشنهاد میدهد باید در بخش اول وارد شوید ور درصورتی که همین keword خود را بخواهید ببینید که نتیجه ای برای شما خواهد آورد و میزان رقابت آن چقدر است بهترین بخش قسمت keyword ideas میباشد.
keyword planner-best keyword query 
همانطور که در قسمت بالا میبینید برای استفاده از کلمات کلیدی برای وب سایت " پایان نامه " با این که بین 1000 تا 10000 بازدید در ماه دارد و میزان سرچ آن از آمار بالایی برخوردار است ولی چه شرکت های بهینه سازی وب سایت و چه کارفرمایان این کلمه را برای بهینه سازی وب سایت خود ویا تبلغیات کلیکی گوگل خود نباید استفاده نمایند زیرا همانطور که میبینید میزان Competition keyword آن low میباشد . پس باید به دنبال کلمه ای باشیم که از نظر گوگل و هم از دید کاربران بهترین حاصل را برای بیزنس شما داشته باشد . انتخاب این کلمه به عنوان کلمه اصلی بهینه سازی وب سایت میتواند یک ریسک بزرگ برای بیزینس محسوب شود. زیرا مسیر برای رسیدن به این کلمه هر چند طولانی است ولی غیر ممکن نیست. شما با یک تحلیل درست به این نتیجه خواهید رسید ولی با مسیر اشتباه تا ثریا نیز مسیر شما به بیراهه خواهد رفت و بازسازی بیزینس شما میتواند خیلی گران تمام شود.
به عنوان مثال یکی از پروژه های سئو مسترز درباره " دکل مهاری " و " دکل های خود ایستا " بود که با تکنیک استفاده از کلمات کلیدی علاوه بر این کلمه کلیدی ها برای پروژه کلمه " دکل " نیز برای این شرکت توسط سئو مسترز بهینه سازی گردید.

بهینه سازی کلمه کلیدی تک سیلابی
 
سئو مسترز به عنوان مشاوره سئو شما در انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای بیزینس شما علاوه بر بهینه سازی وب سایت شما در کلماتی که مناسب برای شما هستند میتواند آرزوهایی که در علم سئو و بهینه سازی در سر دارید را برای شما محقق سازد. جهت مشاهده دیگر پروژه های دیگر سئو مسترز میتوانید به بخش نمونه کاری های سئو مسترز مراجعه نمایید و جهت مشاوره سئو خود با کارشناسان سئو ما تماس حاصل نمایید.

مشاهده تعرفه های بهبود سایت در گوگل

همین امروز پکیج بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و تجارت آنلاین خود را شروع کنید

شماره تماس

021-28427437

ایمیل SEO Masters

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره موبایل

09374660060