seo masters portfolio

درباره SEO Masters بیشتر بدانید.

تیم بهینه سازی وب سایت SEO Masters فعالیت تحقیقاتی و خدمات سئو حرفه ای و تخصصی - Search Engine Optimization خود را از سال 2005 و فعالیت اجرایی و  خدمات SEO وب سایت را از سال 2007 در ایران آغاز نمود .

آشنایی با SEO MASTERS

پدر سئو در ایران کیست ؟ القاب جدید بین سئو کاران ایران

پدر سئو در ایران

 

بهترین سئو کار و پدر علم سئو در ایران کیست ؟


شغل و مهارت سئو در ایران همانند مشاغل و کسب و کارهای دیگر دارای القابی است که افراد در کشورمان به خود اختصاص میدهند . همواره دیده شده واژگانی را مشتریان در عرصه اینترنت با آنها برخودر میکنند که همگی نشان از این دارند که به جای تخصص واقعی در این عرصه و تجربه بهینه سازی وب سایت افراد تازه کاری به خود القابی را اعطا میکنند که افرادی که در این عرصه بودند از این واژگان استفاده نمی کنند. القاب در این عرصه زیاد است افرادی خود را " سلطان سئو ایران " ، " پدر SEO در ایران " "بنیانگذار سئو در ایران " می نامند. درست است که این القاب میتواند به عنوان پرسونال برند این افراد استفاده شود ولی اگر این افراد نتوانند از حیثیت سئو خود و مجموعه شان دفاع کنند چیزی به جز شکست personal brand خود نخواهند داشت.


تعریف درستی از القاب پدر SEO در ایران و سلطان سئو در ایران داشته باشیم.


پدر به گفته دوستان و فعالان سئو در کشور که جمعی 20 نفره دارند بدون پدر و مادر است . یعنی هر کسی میتواند این ادعا را به خود وارد دارد که میتواند پدر بهینه سازی وب سایت در ایران باشد، در صورتی که این تعریف اشتباه است. پدر علم SEO در ایران بودن و یا سلطان سئو در ایران همانند خود کلمه " پدر " نیاز به دلسوزی هم برای خود و هم برای مشتریان که حکم فرزندان را دارند باید داشته باشد. فقط استفاده از این کلمه نمی تواند تلقی این موضوع شود که آن فرد در این حوزه دارای تجارب بسیار است. استفاده از کلمات و القاب به فرد دارای مسئولیت است.


بهترین سئو کار در ایران و دنیا کیست؟


هر کسی می تواند در ایران با توجه به نمونه کارهای خود ادعا نماید که بهترین متخصص سئو ایران است، اعتماد به نفس این افراد به خود می تواند به مرحله ای برسد که خود را بهترین سئو کار در دنیا معرفی نماید. ولی اینطور نیست افرادی در این صنعتی میتواند صاحب نام باشند که مشتریان راضی از خود داشته باشند و افرادی میتوانند در این علم خود را بهترین و متخصص ترین بنامند که در متد بهینه سازی خود دارای سبک باشند و یا به عبارت دیگر خدمتی را در این عرصه برای دیگر افراد تازه کار ارائه نمایند.


سئو اصول و قوانین حاکم بر خود را دارد این علم از هر علمی بیشتر در حال بروزرسانی است چون با انسان در ارتباط است با طرز فکر و به انگشتان افراد بستگی دارد که چه چیزی را بر روی کیبورد گوشی یا کامپیوتر خود سرچ مینمایند. پس وقتی که در این علم به این شدت در حال بروزرسانی باشد نمی توان به همین سادگی از کنار آن گذشت.


سئو کار تاریخ مصرف دارد؟


هر چیزی در این دنیا تاریخ مصرف دارد ، هر چیزی در این دنیا بستگی به این دارد که چقدر مفید بوده است و هیچ چیز در این جهان ما صد در صد نیست. پس میتوان گفت هر فردی و هر علمی در این دنیا تاریخ مصرف دارد. البته این به این معنی نیست که همه در این دنیا به یک شکل هستند ولی با مثال میتوان به این نکته رسید که همه چیز در این دنیا بستگی به شرایط حال آن زمان و برنامه ریزی آینده آن موضوع دارد. به عنوان مثال در دهه های گذشته نوکیا اعلام کرده بود که هیچ شرکت تولید کننده گوشی همراه نمی تواند این غول فناوری را در صنعت موبایل بگیرد. الان که از زمان قدرت نوکیا میگذرد شاهد آن هستیم که این برند در رده های پایین تر این صنعت قرارداد. سئو هم به این حال است ممکن یک سئو کار در ایران خود را بهترین و متخصص ترین فرد در این عرصه معرفی کند ولی در صورتی که با تکنیک های جدید به روز نباشد در آینده در صفحه های نخست جایی برای او نیست.


چه فاکتورهایی برای بهترین سئو کار در ایران باید در نظر گرفت؟


تعریف درست از علم سئو یا همان بهینه سازی وب سایت را میتوان در دانش استفاده از الگوریتم ها و تجارب گذشته نام گذاری کرد. دیده شده افرادی که دارای تجربه کمی در این حوزه نبوده اند و با گذراندن دوره های با کیفیت پایین و استفاده از تکنیک های سیاه سئو اقدام به بهینه سازی، بالا بردن رتبه وب سایت در گوگل و برند سازی برای خود بوده اند، ولی چیزی که در انتها نصیب آنها شد شکست آنی در کسب و کار و ضربه اقتصادی به تجارت مشتریان بوده است.


یک سئو کار حرفه ای و متخصص باید ...


محقق باشد؛ باید بتواند با علم های جدید خود را وفق دهد و از تکنیک های جذب مشتری در دنیای موتور های جست و جو کر و شبکه های اجتماعی و رسانه های دیجیتال مارکتینگ استفاده کند. سئو در یک زمانی خود یکه تاز این موضوعات بود ولی همین علم در زمان کنونی بخشی از خدمات دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود.

خلاق باشد؛ دیده شده دو متخصص سئو هر دو زیر نظر یک استاد دوره سئو خود را سپری کرده اند، هر دو یک موضوع را برای بهینه سازی وب سایت خود انتخاب کرده اند، ولی یک از این افراد در موتور های سرچ رتبه بالاتری از دیگری دارد و دیگری رتبه پایین تری تنها روانشناسی کاربر و خلاقیت در کار است که میتواند رقبا را از هم متمایز کند.

تجربه تجربه تجربه؛ هر شخص و شرکتی در ایران مدعی این موضوع باشد که تاکنون همیشه پروژه های موفق داشته ام و هیچ وقت طعم شکست را تجربه نکرده ام دروغ میگوید، او پدر سئو ای است که هیچکس تمایلی ندارد با او رفت آمد نماید، فردی که نتواند طعم شکست را در این علم تجربه کند محقق نمی شود ، خلاق نمی شود ، پس نمی تواند معنی واقعی پیروزی و رتبه برتر بودن را به خوبی درک کند.

از دید سئو مسترز ، بهترین متخصص SEO در ایران زمانی موفق و شناخته می شود که با مشتریان خود دوست باشد و کسب و کار مشتری را کسب و کار خودشان در نظر بگیرد ، آن وقت است که به سمت مسرهای کلاه سیاه در سئو نمی رود و بهترین محتوا را برای سایت خود ایجاد می کند و بهترین آنالیز ها و تحلیل ها را برای کار خود به کار میگیرد.

بهترین سئو کار کسی است که به صورت فردی کار نکند و تیم ورک بودن را به جای معرفی شخصی خود به کار گیرد وگرنه میتوان اسم 10 ها نفر را در ایران نام برد که به نام بهترین متخصص SEO  در ایران شناخته میشوند، ولی گمنام هستند پس بهترین متخصص SEO در ایران یعنی بهترین شرکت سئو در ایران بودن.



مشاهده تعرفه های بهبود سایت در گوگل

همین امروز پکیج بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و تجارت آنلاین خود را شروع کنید

شماره تماس

021-28427437

ایمیل SEO Masters

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره موبایل

09374660060