seo masters portfolio

درباره SEO Masters بیشتر بدانید.

تیم بهینه سازی وب سایت SEO Masters فعالیت تحقیقاتی و خدمات سئو حرفه ای و تخصصی - Search Engine Optimization خود را از سال 2005 و فعالیت اجرایی و  خدمات SEO وب سایت را از سال 2007 در ایران آغاز نمود .

آشنایی با SEO MASTERS

دلایل افت شدید رتبه ها در نتایج

علت افت رتبه کلمات کلیدی

تیم سئو مسترز روزانه پاسخگوی شرکت های بسیاری است که با ما تماس میگیرند و به دنبال دلیل از دست دادن رتبه سایت در موتور جست و جو گر گوگل هستند.

اما علت اصلی این کاهش رتبه نتایج در گوگل چیست ؟

علت افت رتبه در نتایج گوگل چیست ؟

دلایل بسیاری برای این مشکل وجود دارد که بعد از مواجه شدن با این مشکلات و بنا به درخواست مشتریانمان و افرادی که به دنبال دلیل و راه حل این افت رتبه میگردند لازم دانستیم که در طی یک مقاله ای این مسئله را برای همگان روشن نماییم.

علت افت شدید رتبه های سایت در نتایج

شاید الگوریتم های جدید گوگل برای شما آشنا باشد . این الگوریتم های که یکی از آنها پاندا است در گذشته با توجه به صفحات similar اقدام به رتبه بندی سایت ها میکرد و اگر افراد با سایت های متعدد و دارای رتبه خوبی اقدام به تبادل لینک میکردند و یا اصطلاحا برای سایت خود بک لینک سازی مینمودند ولی این عمل اکنون از طریق گوگل به عنوان جریمه شناخته میشود . شاید این عمل در گذشته برای وب سایت ها باعث افزایش رتبه میشد ولی اکنون نیز بعضی از شرکت های نوپا و بدون تجربه کافی در این عمل با هزینه های کنم اقدام به خرید بک لینک برای شما مینمایند و بعد از مدت کوتاهی شما حائز رتبه میشوید ولی این عمل تیر خلاصی است بر نتایج کنونی وب سایت شما زیرا الگوریتم های جدید گوگل به طور جدی تمام زبان ها را پوشش میدهند . پس اگر شرکتی به شما گفت : این الگوریتم ها بر روی زبان فارسی تاثیر ندارد باور نکنید . این حرف را مت کات در توییتر خود به آن پاسخ داده است لینک جواب

محتوای بی کیفیت و عدم رعایت اصول سئو و درصد متن به کد نیز میتواند یکی از علت های کاهش رتبه های سایت شما باشد . سعی نمایید به هیچ عنوان از متن کپی شده وب سایت های دیگر استفاده نکنید.

استفاده از تکنیک های کلاه سیاه Black hat SEO و یا استفاده از وجود کلمات کلیدی متعدد در سایت به روش clocking میتواند سایت شما را در بین الگوریتم های گوگل بد نام نماید.

توجه داشته باشید که هر افت رتبه ای نشان از اسپم یا پنالتی شدن سایت شما نیست پس در ابتدا باید به وبمستر گوگل مراجعه نمایید و ارور های ثبت شده در بخش کرولر را بررسی نمایید. حتما با یک کارشناس سئو تماس حاصل نمایید شاید نتایج سایت شما دچار رقص پاندا یا panda dance شده باشد

روش بهبود نتایج در موتور های جست و جو گر

افت رتبه در نتایج موتور های جستجوگر

How to improve position on google search?

معمولا سایت ها در این شرایط همچون یک فرد بر روی طناب بند بازی هستند که اگر تخصص رد شدن از این مسیر را نداشته باشند اتفاقی برایشان خواهد افتاد که غیر جبران خواهد بود پس در این شرایط میتوانید با کارشناسان سئو ما تماس حاصل نمایید تا شما را در این امر راهنمایی نمایند و اگر وضعیت شما نابسامان باشد میتوانید از بهینه سازی اصولی سئو مستر استفاده نمایید شاید نیاز به راهنمایی برای خارج شدن از پنالتی گوگل داشته باشید.

 

مشاهده تعرفه های بهبود سایت در گوگل

همین امروز پکیج بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و تجارت آنلاین خود را شروع کنید

شماره تماس

021-28427437

ایمیل SEO Masters

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره موبایل

09374660060